Monday, May 18, 2020

जब दिशा पटानी के स्टाइलिंग अवतार को देखकर हम सोच में पड़ गए कि सर्दी है या गर्मी May 18, 2020 at 06:43PM

बॉलीवुड की सबसे हॉट एंड स्टाइलिश एक्ट्रेसेस में से एक () यूं तो हर बार अपने ड्रेसिंग स्टाइल से सभी को मंत्रमुग्ध करने का माद्दा रखती हैं लेकिन कभी-कभार दिशा का फैशन ऐसा होता है जिसे देखकर लोग सोच में पड़ जाते हैं कि आखिरकार अभिनेत्री हर बार एक जैसे कपड़े क्यों पहनती हैं? खैर, इस बार मामला कुछ अलग है। दिशा इस बार एक जैसे कपड़े ने नहीं बल्कि कुछ ऐसा पहनकर दर्शकों के सामने आ गईं जिसे देखते ही मुंह से एक ही बात निकली कि दिशा ने यह किस मौसम के हिसाब से खुद को ड्रेसअप किया है। इस बात में कोई दोराय नहीं कि दिशा पटानी असाधारण से रूप में भी सबसे आकर्षक लगती हैं। हालांकि, वो बात अलग है कि उनके स्टाइलिस्ट के साथ कुछ गड़बड़ है। ऐसा हम नहीं बल्कि अब जो हम आपको बताने जा रहे हैं उसे देखकर आप भी यही कहेंगे। इसी साल रिलीज़ हुई फिल्म ‘मलंग’ तो आप सभी को अच्छे से याद ही होगी जिसका दिशा ने बड़ी जोरो-शोरों से प्रमोशन किया था। वहीं फिल्म के प्रचार-प्रसार के बीच दिशा ने हाई-नेक वाली रिप्ड डेनिम जींस के साथ वाइट क्रॉप नॉट्ड शर्ट को पहना था। रन-ऑफ-द-मिल अपिरन्स के लिए उनका यह लुक एकदम शानदार था। मिनिमल मेकअप, स्मोकी आईज और न्यूड लिपकलर उनके इस लुक में किसी तरह की कोई कसर नहीं छोड़ रहे थे, लेकिन वाइट हाई थाई बूट्स ने उनके इस पूरे लुक का मजा किरकिरा कर दिया। उनके इस लुक को देखकर ट्रोलर्स ने आखिरकार उनसे पूछ ही लिया क्या यह गर्मी है? या सर्दी? इस बात में कोई शक नहीं कि दिशा का यह ड्रेसिंग स्टाइल अच्छा है लेकिन भारत में मौजूद मौसम के लिए यह उस समय सही नहीं था। दिशा के इस लुक के वायरल होते ही ट्रोलर्स ने उनकी जमकर टांग खिंचाई करनी शुरू कर दी। हालांकि, दिशा ने कुछ देर बार बूट्स का पीछे छोड़ उन्हें वाइट स्नीकर्स से रिप्लेस कर दिया था जिसके आड़ ट्रोलर्स ने चैन की सांस ली। वैसे अगर हम शॉर्ट्स पहनना पसंद करेंगे, तो उस पर एक अच्छा क्रॉप टॉप और हाई थाई बूट्स के ऑप्शन का चुनाव करेंगे। ऐसा बिल्कुल नहीं होगा कि भीषण गर्मी में हम क्रॉप टॉप या जींस के साथ बूट्स को चुनेंगे। वहीं, इसके विपरीत अगर हम खुद को सर्दी के लिहाज से ड्रेसअप करने का सोच रहे हैं तो हम हाई थाई बूट्स के साथ पफी स्वेटर को पहनना पसंद करेंगे।

घर बैठे-बैठे स्टाइल गोल्स दे रहीं प्रियंका चोपड़ा, अब खूबसूरत क्रोशै टॉप में आईं नजर May 18, 2020 at 05:50PM

प्रियंका चोपड़ा लॉकडाउन के दौरान भले ही घर में हों, लेकिन इसका मतलब यह बिल्कुल नहीं है कि वह अपनी स्टाइल से कॉम्प्रोमाइज कर रही हैं। वह तो घर में होते हुए भी इतने शानदार स्टाइल गोल्स देती नजर आ रही हैं, जिसे ट्राई कर कोई भी वर्क फ्रॉम होम के दौरान स्टाइलिश लग सकता है। इस बार पीसी ने इंस्टाग्राम पर जो तस्वीर शेयर की है, उसमें भी उनका फैशनेबल अंदाज देखने को मिल रहा है। शेयर्ड फोटो में प्रियंका क्रोशिया से बना क्रॉप टॉप पहनी नजर आ रही हैं। इसमें सिंपल राउंड नेक स्टाइल नेकलाइन और स्लीवलेस डिजाइन था। प्रियंका ने इससे मैच करता हुए ही शॉर्ट्स भी पहने थे, जिसमें वेस्ट पर इलास्टिक बैंड था, जो फिटिंग और कंफर्ट दोनों के लिहाज से अच्छा होता है। इस लुक को नैचरल ही रखते हुए प्रियंका ने लाइट न्यूड टोन मेकअप किया था और अपने सेक्सी पाउट पर चेरी रेड कलर की लिपस्टिक लगाई थी। उन्होंने जूलरी अवॉइड करते हुए बस ब्लैक ऐविएटर ग्लासेस लगाए थे, तो वहीं धूप से फेस को बचाने के लिए उन्होंने वाइट हैट भी पहनी थी। वैसे प्रियंका इससे पहले भी वाइट क्रोशै टॉप में नजर आ चुकी हैं,जो इस सिलाई के कपड़ों के लिए इस ऐक्ट्रेस की पसंद को जाहिर करता है। उन्हें पिछली बार ब्लू जींस के साथ ब्रालेट स्टाइल क्रोशै टॉप पहना था। इसे उन्होंने वाइट शर्ट और स्नीकर्स के साथ मैच किया था। प्रियंका चोपड़ा की यह चॉइस समर सीजन के लिहाज से परफेक्ट चॉइस है। ऐसा इसलिए क्योंकि इसकी निटिंग और मटीरियल इसे ब्रीदेबल और ब्रीजी बनाता है, जिससे बॉडी को कूल बने रहने में मदद मिलती है। डेनिम ड्रेस में भी आई थीं नजर इससे पहले पीसी डेनिम शॉर्ट ड्रेस में नजर आई थीं। उन्होंने इंस्टाग्राम पर अपनी भांजी के साथ खेलते हुए तस्वीरें शेयर की थीं। इस दौरान वह रैप अराउंड स्टाइल की नी-लेंथ डेनिम ड्रेस पहनी थीं। इस स्लीवलेस आउटफिट में वेस्ट पर टाइंग बेल्ट दिया गया था, जो उसे और स्टाइलिश बना रहा था। देसी लुक भी आया था नजर अब ये तो सभी जानते हैं कि प्रियंका को साड़ी बहुत पसंद है। यही वजह है कि अब जब वह कहीं जा नहीं पा रही हैं, तो इस बाला ने घर पर ही खुद की फेवरिट आउटफिट यानी साड़ी को पहन अपने आपके लिए फील गुड वाइब्स क्रीएट कीं। उन्होंने इसके लिए ब्लू साड़ी चुनी थी, जिस पर वाइट प्रिंट था। प्रियंका ने बकायदा चूड़ियां भी पहनी थीं और रेड पाउट के साथ अपने लुक को पूरा किया था।

Team R29 Celebrates Spring’s Sweetest Trends At Home

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From friendships to work, lockdown has gifted many of us the time and space to reassess all aspects of our lives – and our wardrobes are no exception. Giving us pause for thought and the chance to examine our relationship with fashion through spring cleans and Sunday sort-throughs, we’ve fallen back in love with the clothes we already own. Over the past few months, our approach to dressing has evolved from comfort-first loungewear to wanting to reclaim a level of normality and sense of self via getting dressed up again. Fortunately for us, spring has sprung and summer is just around the corner. 

Even though we won’t be celebrating the most enjoyable of the seasons with our loved ones any time soon, we’re getting playful with picnic prints, pastel hues, and jewelry that’s good enough to eat. Is there such a thing as getting too dressed up for the weekly grocery trip? Not on our watch. Refinery29’s junior fashion editor Georgia and junior art editor Meg spent a sunny weekend shooting springtime get-ups through FaceTime and Zoom (G&Ts in hand, of course). This season is all about finding joy where you can and if you ask us, the clothes you choose to wear are a great place to start.

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Every Single Fashion Moment In “Watermelon Sugar”

If there’s one thing Harry Styles wears best, it’s… everything. The public reaction to his nail polish, pearls, and an eyelet collar — all in the matter of one outfit — is proof of that. While in quarantine, we’ve been counting down the hours, minutes, and seconds until the release of his latest music video “Watermelon Sugar,” because there’s nothing to boost a mood like new Harry content. The video did not disappoint; it is, essentially, a fashion thirst trap. 

In the music video, between copious amounts of kissing, watermelon slices (of course), and rolling around on the beach, every trend we’ve been eyeing for summer 2020 makes a cameo. First, Harry’s oversized and tinted sunnies, an accessory that we’re predicting will replace the tiny eyewear of summer’s past any day now. Then, there’s an abundance of crocheted tops, bikinis, shorts, and vests. From there, you’ll find Harry in a cropped striped sweater, a skinny fringe scarf wrapped casually around his neck, and a pair of vintage-inspired ripped jeans. As you may have guessed, Styles’ longtime stylist Harry Lambert pulled the entire look straight from Gucci’s fall ‘20 menswear collection. 

Baroque pearls, fruit-embellished bikinis, and pedal pushers also make an appearance in the video. And then there’s the singer’s look once the sun goes down: A low-cut floral Hawaiian shirt courtesy of Bode paired with his signature strand of pearls. In other words, the fashion in “Watermelon Sugar” was good enough to taste, pun absolutely intended.

Ahead, find all of the best (and most relevant) fashion moments from Harry Styles’ just-released “Watermelon Sugar” music video.

'70s Sunnies & Crochet Tanks


Crochet at the beach isn't exactly groundbreaking. But for some reason, when paired with electric blue oversized shades and worn by Harry Styles, we can't help but get the impression that crochet is fresh and new again.

Sweater Vests & Retro Collared Shirts


Only Harry Styles could get us to wear a sweater vest on an 80-degree day at the beach, because who can complain when this GIF is on repeat?

Crop Tops & Ripped Jeans


When Harry Styles, Harry Lambert, and Alessandro Michele team up on an outfit, especially one that includes the former wearing a crop top, a skinny scarf, and utterly destroyed denim, a star is born.

Hawaiian Shirts & Pearls


We already love Harry Styles, Bode, Hawaiian shirts, and pearl necklaces. But all four together? *fans self*
Don't say we didn't prepare you.

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The Harry Styles Effect Is Catching On Fast

Harry Styles Makes A Case For Pearl Necklaces

See Harry Styles' "Watermelon Sugar" Music Video

Commando CEO Kerry O’Brien Has Advice About Building A Business During A Crisis

From her makeshift Zoom station at her home in northern Vermont, Kerry O’Brien, founder and designer of the luxury intimates and apparel label Commando, does not come off as someone who’s been on lockdown since mid-March. High-spirited and busy as ever, the businesswoman shares that she steps away from her desk only to assume the occasional downward dog position (her signature method of product testing) or check in with her quarantine crew, which consists of her three children, her husband, and her parents living next door. O’Brien is completely unfazed by the cozy allure of sweatpants — even if the garment is now officially Anna Wintour approved — instead opting for a bolder breed of bottoms fit for a boss.

“I wake up every morning and put on my warrior pants: my bad-ass faux leather leggings. And honestly, I’ve never worked harder,” O’Brien tells Refinery29. The unexpected arrival of the COVID-19 pandemic may have yanked the proverbial rug from beneath Commando’s quotidian operations by keeping staff confined to their homes and its brick-and-mortar stockists shut indefinitely, but it has not slowed the team down. “We’re working our patooties off.” 

Commando’s faux-leather leggings aren’t just one of the brand’s top-selling styles, they’re the physical embodiment of O’Brien’s professional creed: “Only wear things that make you feel truly happy and special and comfortable and confident,” she says. O’Brien often reiterates those three words — happy, special, confident — when talking about her customers and her company, which has been built upon the foundational understanding that women don’t just want more, they deserve more. That means top-quality, sustainable fabrics sourced from Europe and cut here in the U.S., designs that are fiercely functional, and a range of comfortable intimates, casual wear, and hosiery made to feel “better than nothing,” as Commando’s tagline goes. And considering O’Brien is actually able to be a litmus test for her own designs, it’s not surprising that her realness resonated with shoppers almost immediately. Commando offers an unparalleled degree of authenticity, establishing itself as a brand that is made for women, by women since 2003 with almost 90% of its current employees, from the headquarters in Burlington, Vermont to distribution warehouses across the country, being female.

Despite Commando’s growth and success over the past 17 years, which includes a slew of patented designs on slips and hosiery, large-scale partnerships with New York Fashion Week, and milestone moments like a pregnant Serena Williams choosing to wear Commando — and only Commando — on the cover of Vanity Fair in 2017, O’Brien is no stranger to doing business in the face of crisis. Her company was the direct product of a catalytic shift in the wake of the tragic and nation-changing 9/11 terrorist attacks. For O’Brien, this marked a turning point in her career. Convinced that she wasn’t doing what she really wanted with her life, although not entirely sure of what exactly that was, O’Brien quit her job running the financial media division of one of the largest PR agencies in New York City, and took the kind of leap of faith her clothes are designed to support. Two years later, without any background in fashion, she started her own underwear company fueled entirely by her headstrong desire to challenge industry norms that kept women feeling, quite literally, restricted.

“She doesn’t want to have garments that are delicate and precious and that she can’t live her life to the fullest in,” O’Brien says of the Commando customer. “I have a saying: People need to live 100%, love 100%, and give 100%, and nowhere is there room for uncomfortable clothing that you can’t dive into life wearing.”

CHANGE AND CRISIS BRING ON METAMORPHOSIS.

And after taking her own dicey plunge into the choppy waters of entrepreneurship during a time of catastrophe, O’Brien feels Commando is now well-equipped to navigate through the present coronavirus pandemic and the tremendous blow its hurled straight to the gut of retail. “Change and crisis bring on metamorphosis. This has happened to me before,” O’Brien says, describing how the financial turmoil of the 2008 stock market crash forced Commando to innovate in order to meet evolving consumer needs. This resulted in the brand’s first-of-its-kind, raw-cut cotton collection and a top-selling range of patented hosiery.

The way O’Brien sees it, this collective pause both in the industry and across the world presents a unique opportunity for companies like her own to take a step back, re-evaluate, and reconnect with their customers. She’s challenged her team to asses what Commando has been getting right up until this point, but also how and where to improve. This entails tuning into the emerging shopping trends resulting from life on lockdown and identifying retail categories Commando should break into to accommodate new consumer behaviors.

I BELIEVE THAT IT’S DURING THESE TIMES THAT WE HAVE OUR MOST LEARNING TO DO.

“I believe that it’s during these times that we have our most learning to do, and this [comes from being] there for the customer. Everyone is leaning in closer to brands that they trust, and that trust that we’ve been working towards for the past 15 years is really shining through,” O’Brien says. Similarly to the way she gave in to the intense tug of her soul back in 2001, O’Brien knows that ultimately this painful juncture will bring new beginnings in the aftermath. More importantly, Commando intends to keep shoppers inspired and engaged as those stories a re-written.

“We know we’re all coming out on the other side of this changed, and Commando wants our customers to be there, and we want to continue being there for our customers,” she says. It’s this reciprocal and honest relationship with its loyal shoppers that is keeping Commando afloat.

O’Brien has never been one for rules — a mentality that might very well work in the company’s favor during a period in which the rules regarding how, when, and even if we get dressed are being re-considered or tossed out entirely. The sartorial tides are turning, carrying fashion towards an environment where matching sweatsuits are always appropriate and shoes can go untouched for months. While this is uncharted territory for most, O’Brien has never let conventional wisdom dictate how she gets things done, meaning Commando is well-positioned to adapt. As companies across the globe scramble to transition to remote work while learning to do business in a cyber realm that’s nothing like the bustling urban zones once deemed necessary for survival, Commando is already a step ahead.

“We’re based in Burlington for one simple reason: because I want to live here,” O’Brien says. “I’m a fourth-generation Vermonter and I have deep roots in the state. While being based outside the major fashion markets meant that I was on an airplane almost every week, that is changing now, too. It’s yet another adaptation.”

As a partial re-opening is currently in progress in Vermont, O’Brien is working with her staff to outline Commando’s next chapter — one that’s already started by doubling down on all things digital and pivoting quickly to face mask production in partnership with the non-profit organization United Way. “In the past few months we’ve had a very small team fulfilling orders, and we were able to take the precautions to eliminate in-person contact,” she explains. “We also shifted our in-house cutting and sewing teams to begin manufacturing and donating cloth masks.”

And in the true spirit of her brand, O’Brien will be channeling the force of fashion to push through the remainder of lockdown. “Sequin Saturdays, baby!” she says with verve, relying on some Commando sparkle to brighten up these otherwise dark and unusual times. “I’m still going to get up, get dressed, and cook a meal when it’s my Saturday night. And of course, our leggings are so comfortable so I’m not breaking any Commando rules. I’ll be comfortable and fabulous at the same time.”

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Cushnie & LoveShackFancy Teamed Up With Target For An Affordable Collection Of Dresses

Color, silhouette, and pattern preferences aside, there’s something undeniably appealing about the summer sundress. Maybe it’s the versatility, or the comfort, or how, no matter the style, a summer dress almost always looks cute with a simple pair of slides or espadrilles. And now, with warmer weather on the way and Memorial Day Weekend just a few days away, we’re starting to get that annual itch again for a fresh stock of styles. 

Luckily, Target just announced an entire line of them. Today, the retailer that supplies us with everything from clean skincare to affordable bikinis revealed its first-ever multi-designer collaboration focused solely on the summery dresses we’ve been waiting all year to enjoy. And while we can’t exactly show them off at the moment, that’s not stopping us from taking advantage of sundress season from the comfort of our homes (and socially distanced outdoor spaces).

In the Designer Dress Collection — which is made up of over 70 dress styles, all of which are available in sizes XXS to 3X — you’ll find pieces by some beloved designers, from Cushnie, Carly Cushnie’s ready-to-wear brand, to Lisa Marie Fernandez, a label dedicated to destination wear and luxury swimsuits. Cult-favorite Instagram brand LoveShackFancy has also designed a handful of prairie-style dresses for the occasion. 

And to make the collection even more tempting, every single dress is priced under $60. 

“For more than a year, the Target team has been working closely with these three distinct and incredibly talented designers to bring our guests this special and affordable limited-edition collection,” says Jill Sando, Target’s executive vice president and chief merchandising officer of Style and Owned Brands. “When we started working with these three designers, our collective hope with The Designer Dress Collection was, and still is, to evoke a sense of joy and confidence that comes with finding the perfect dress — especially as we hope for brighter days ahead.”  ​

Whether you’re on the lookout for a vibrant slip dress courtesy of Cushnie or delicate florals from LoveShackFancy, Target’s Designer Dress Collection has got you covered. All that’s left to do now is set a reminder, because all 70+ pieces will be available to shop on June 6 via Target.com.

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36 Under-$40 Target Items That Only Look Expensive

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SKIMS Is Now Offering $8 Face Masks — But They Won’t Last Long

Kim Kardashian attending the Vanity Fair Oscar Party held at the Wallis Annenberg Center for the Performing Arts in Beverly Hills, Los Angeles, California, USA. (Photo by Ian West/PA Images via Getty Images)

This weekend, Kim Kardashian West’s shapewear brand SKIMS joined a growing number of fashion brands producing and selling cloth face masks in the midst of the pandemic. But, if these seamless masks follow the pattern of other SKIMS drops, they won’t be in stock for long.

For the brand’s first foray into face masks, SKIMS designed a one-size-fits-all, non-medical style in five tonal colors: Sand, Clay, Sienna, Cocoa, and Onyx. Inspired by their signature Solutionwear, the Seamless Face Masks, selling for $8 each, were created to be breathable and comfortable. 

To help prevent the spread of COVID-19, as of April 20, seven states required the use of a face covering when in public and/or when social distancing was difficult to maintain, while most other states strongly suggested them. In a few states, including Hawaii, people could be fined up to $5,000 if they’re caught without a mask in public places. To help make the product more accessible, fashion brands have taken to selling masks, many of which were in line with their unique aesthetics. Now SKIMS is one of them. 

As per usual, KKW didn’t stop with just masks. To further aid in COVID-19 relief efforts, SKIMS will also donate 10,000 of the masks to four LA organizations, including Baby2Baby, which ensures that mothers and children suffering the effects of COVID-19 have access to essentials like diapers and hygiene products, and LA Food Bank, which offers resources for those in need of food assistance in LA county. The brand also pledged a $1 million donation to be divvied up among the four charities.

This isn’t the first time that the Jenner-Kardashian family has offered up their assistance to fight against COVID-19. In April, Kim joined Hailey Bieber, Karlie Kloss, Ashley Graham, and more high profile members of the fashion community in a virtual charity fashion show presented by YouTube’s head of fashion and beauty Derek Blasberg and CR Fashion Book’s founder Carine Roitfeld. The show was designed to raise awareness for the amfAR Fund to Fight COVID-19. Participants made “personal monetary donations to kick-start the initiative,” according to the press release. 

Additionally, as part of the All-In Challenge, Kim announced that the family would be auctioning off a chance to eat lunch with the stars of Keeping Up With the Kardashians while they film the show’s next season. Every cent of the profits raised was to be donated to relief efforts by Feeding America, Meals on Wheels, World Central Kitchen, and No Kid Hungry.
The SKIMS seamless face masks are available now on SKIMS.com for $8 each, with bundles of two selling for $15 and bundles of four for $25.

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Here's Where To Shop Fashion-Forward Face Masks

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Is Your Homemade Face Mask Effective?

गर्मियों के मौसम में कुछ इस स्टाइल से पहनें अपनी डेनिम जैकेट, फैशन के साथ-साथ मिलेगा कम्फर्टेबल लुक May 18, 2020 at 02:28AM

आज के समय में फैशनिस्टा की अलमारी में आपको जींस-जैकेट की एक जोड़ी न मिले, ऐसा कैसे हो सकता। बॉलीवुड एक्ट्रेसेस से लेकर फैशन दीवास तक सब डेनिम जैकेट्स को लेकर पागल हैं। लेकिन सबसे बड़ी परेशानी जो अधिकतर देखने को मिलती है, वह यह कि गर्मियों के मौसम में इसे कैसे कैरी किया जाए? जिससे हमें आरामदायक और स्टाइलिश लुक मिल सके।

जब बेबो से लेकर लोलो तक इन एक्ट्रेसेस ने रेड क्रिमसन रंग को बना दिया सुपर स्टाइलिश, देखिए तस्वीरें May 18, 2020 at 01:19AM

इस बात में कोई शक नहीं कि इंडियन हो या वेस्टर्न, फॉर्मल हो या कैज़ुअल, हम हर तरह के आउटफिट्स के साथ मिक्स एंड मैच वाला ऑप्शन ढूंढ़ते हैं। लेकिन जब से मार्किट में मोनोटोन या सिंगल टोन आउटफिट्स ने दस्तक क्या दी, तब से इनको लेकर दर्शकों की दीवानगी बढ़ती ही जा रही है। जी हां, अगर आप भी स्टाइल रूल्स से बचना चाहती हैं या फिर आपको समझ नहीं आता कि किसके साथ क्या पेअर किया जाए? तो आज हम आपको एक लाल रंग की कुछ ऐसी मोनोटोन ड्रेसेस से मिलवाने जा रहे हैं जो गोरी से लेकर डस्की महिलाओं तक सभी पर खूब फबती हैं।

फैशनेबल दिखने वाली इन 6 चीजों से करें तौबा, वरना सेहत को होगा भारी नुकसान May 18, 2020 at 12:09AM

आज के समय में फैशनेबल दिखना किसे नहीं पसंद। स्टाइलिश कपड़ों से लेकर जूतों तक हम कुछ भी ऐसा लेना नहीं भूलते जो हमारे स्टाइल को बढ़ाने में किसी भी तरह की कोई कमी छोड़े। लेकिन कभी-कभार फैशन की आड़ में हम उन तमाम बातों को नजरअंदाज कर देते हैं जो हमारे शरीर को भारी नुकसान पहुंचाती हैं। जी हां, हर बार ऐसा जरूरी नहीं कि स्टाइलिश और फैशनेबल दिखने वाली चीज हमारी सेहत के हिसाब से भी ठीक हो। कहीं ऐसा न हो कि फैशन के खातिर आप अपनी सेहत से कोई नुकसान तो नहीं कर रहीं।

टीवी की इस 'संस्कारी बहू' को पसंद है हॉट ऐंड ग्लैमरस दिखना May 17, 2020 at 10:12PM

​टीवी शो में आइडल बहू का रोल निभाने वाली ऐक्ट्रेस शिवांगी जोशी अपनी ऐक्टिंग के साथ ही फैशन चॉइस के लिए भी जानी जाती हैं। यह अदाकारा शो में भले ही ट्रडिशनल कपड़ों में नजर आती हो, लेकिन रियल लाइफ में इन्हें शॉर्ट, बोल्ड और स्टाइलिश कपड़े पहनना ज्यादा पसंद हैं।

Bigg Boss 13 में एंट्री करने के बाद इतना बदल गया शहनाज कौर गिल का फैशन, यहां देखिए उनकी अनदेखी तस्वीरें May 17, 2020 at 09:48PM

पंजाब की कटरीना बन ‘बिग बॉस 13’ () के घर में एंट्री करने वाली शहनाज कौर गिल () आज किसी पहचान की मोहताज नहीं हैं। जब उन्होंने बिग बॉस के घर में अपने कदम क्या रखे,तब से शहनाज अपनी दिलकश एक्टिंग के साथ-साथ अपने क्यूट लुक्स से भी दर्शकों का मनोरंजन करती हुई दिखाई दी हैं। लेकिन इसी बीच हमने जो एक बात नोटिस की वो था एक्ट्रेस का ड्रेसिंग स्टाइल। जी हां, बिग बॉस के घर से बाहर आने के बाद शहनाज का फैशन पूरी तरह बदल गया है। अब वो पंजाब की कुड़ी नहीं बल्कि मुंबइया गलियों की स्टाइलिश मैम बन चुकी है। ‘बिग बॉस 13’ के घर में एंट्री करने से पहले शहनाज ज्यादातर पटियाला या सूट-सलवार में नजर आती थीं। यहां तक की शहनाज के बालों का स्टाइल भी बेहद सिंपल था। उनके हेयर स्टाइल की बात करें तो वो ज्यादातर सॉफ्ट कर्ल्स या फिर लॉन्ग ब्रेडस में दिखाई देती थीं। ऐसा बिल्कुल नहीं है कि उस समय शहनाज के ड्रेसिंग सेंस में वेस्टर्न ऑउटफिट्स शामिल नहीं थे लेकिन वो ज्यादातर जींस और टॉप में ही दिखाई देती थीं। वहीं, बात करें उनके मेकअप की, तो वो ड्रामैटिक मेकअप के साथ बोल्ड लिपकलर पसंद करती थीं, सबसे पहले तो आप उनकी कुछ तस्वीरें देखिए... अक्सर पंजाबी लुक में नजर आने वाली ने बिग बॉस के घर से निकलने के बाद पूरी तरह से अपने कपड़े पहनने के तरीके से लेकर अपने लुक्स पर ध्यान दिया है। उनकी ड्रेसिंग स्टाइल में अब मेकअप से लेकर डिफरेंट टाइप्स के हेयरस्टाइल शामिल है। शहनाज़ के अभी के लुक की बात करें तो शहनाज रिबॉन्डिंग हेयर्स के साथ बैंग लुक में नजर आती हैं। वहीं, उनकी इस फेहरिस्त में अब ड्रामैटिक मेकअप की जगह सिंपल और मिनिमल मेकअप शामिल है। साल 2015 में मॉडलिंग की दुनिया में कदम रखने वाली शहनाज अब सूट-सलवार के साथ-साथ बोल्ड ड्रेसेस से लेकर क्रॉप टॉप, हेवी गाउन में दिखाई देती हैं। पिछले दिनों पहले सिद्धार्थ शुक्ला संग एक गाने की शूटिंग के दौरान शहनाज लाइट पिंक कलर के नाइट सूट और बालों में मैचिंग बैंड लगाए नजर आई थीं, जिसमें उनका लुक फैंस को काफी पसंद आया था।

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